Enige tijd geleden gaf Eline de Vries nog gestalte aan de #myTdrive campagne van Renault Trucks. Een avontuur dat haar kriskras door het hele land bracht om chauffeurs en bedrijven kennis te laten maken met de Renault Trucks T-drive en Renault Trucks Online. Intussen is Eline begonnen aan een volgend hoofdstuk van haar ontdekkingsreis in de transportbranche.

Op dit moment zijn de avonturen van Eline te volgen via #ITSMYDRIVE op Facebook en gaat dit voorjaar nog haar eigen website het internet op. Boullart Transport uit Oudewater had een verrassing voor haar in petto. Op hun onlangs aangekochte Renault Trucks Premium werd op de lichtbak boven op de cabine het #ITSMYDRIVE logo prominent in het zicht aangebracht.

“Gisteren kreeg ik net na de lunch een filmpje van Martin van Wrapmotion doorgestuurd, dat de truck van Boullart klaar was. Ik ken de familie Boullart via Twitter vanuit de #myTdrive periode.” vertelt Eline. “Sindsdien heb ik daar al een heel fijn contact mee. Fred Boullart kwam bij Martin terecht voor de bestickering. Enfin, ik kreeg dus dat filmpje doorgestuurd. Mooi beeld van de zijkant… bumper… andere zijkant…bumper..voorkant… bovenkant… BOVENKANT??! Dus ik appte Martin: Nee joh, dit is niet waar he?! Hij: jazeker wel!”

Naar aanleiding van een #ITSMYDRIVE-sticker werd aanvankelijk voor de gein het idee geboren om de lichtbak op de cabine in te vullen. Fred Boullart vond het idee te leuk om er niets mee te doen. Het plan werd vervolgens in samenwerking met Wrapmotion uitgewerkt.

De Renault Premium van Boullart Transport wordt ’s nachts ingezet op een lijndienst en overdag voor distributievervoer.